07 février 2006

Holidays..

I'm in holidays.. for one week now. Still I don't feel the heavy stress of mine decreasing. Those are not real holidays. I spend all my time in my room. Paris is 1 hour away at least by car, and whatever, my friends are not in holidays. Why am I stressed.. don't know. I don't have work everyday, I would like though. One would say I barely do anything at all. But I would like to. This stress is worse, it's not a one day of work stress that will go away after work, it's more like a non stop many years long stress going on for... I can't even remember. It became something that follows me everyday, every second, all the time.
I need a radical change of life, because I don't know how long I will bear this one.

4 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Force et honneur, en toute journée, tout instant. Si tu ne sais pas où aller, repose toi sur tes amis, ouvre leur ton coeur. Amitiés, Z.B.

07 février, 2006 00:54  
Blogger maabaa said...

Zbig, merci pour ton conseil qui me semble le plus judicieux, mais il y'a des choses dont il est difficile de parler. J'espère qu'on te revoit bientôt !
Force et honneur.

07 février, 2006 01:11  
Anonymous Anonyme said...

Salut de Munich,
Je suis une amie de Nine..je voudrais te dire que les photos que tu as prises sont tellement cool...si cool que tu peux etre Pro.. :)

07 février, 2006 14:49  
Blogger maabaa said...

C'est très gentil, danke sehr.
J'aimerais bien être pro mais je suis loin d'en avoir le niveau (et le matériel) ;)

07 février, 2006 19:32  

Enregistrer un commentaire

<< Home